15 feb. 2011

Min resa till Italien.

Det är varmt. Solen värmer ordentligt men luvan skyddar mitt ansikte från dom starkaste strålarna. Under huvan döljer sig det ett ansikte. Det är Ezio Auditore da Firenze's ansikte.

Nu har jag spenderat några timmar i det avlånga landet Italien. Jag är i vanliga fall varken intresserad av den italienska kulturen, det italienska språket eller något annat italienskt för den delen. Men för ca en vecka sedan fick jag låna Assassin's Creed II av en god vän och nu vill jag bo där! I alla fall om jag var en lönnmördare...


Mycket har redan sagts om Assassin's Creeds andra del och jag känner inte att jag kan skriva något om den som ingen annan redan skrivit. Jag får helt enkelt hålla med dom fina recensionerna spelet har fått.



Spelet är snyggt, roligt och har en intressant historia och jag tänker helt klart fortsätta med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Powered by Blogger