15 okt. 2010

Star Wars: The force unleashed II Demo

Med den senaste uppdateringen på PSN så hittade många trevligheter till Playstation Store. Ett av dessa var Sonic 4 som jag sett fram emot lite gran. Hoppas nu att sonic äntligen kan lyckas efter alla dessa år!

Men det jag tänkte ta upp nu är demo versionen på det nya Star Wars spelet. The force unleashed 2!

Jag kan börja med att nämna att jag inte spelat det första Force unleashed alls. Så jag vet inte vad jag ska förvänta mig.

Efter en stund så är demot redo att spelats och jag trycker igång.

Det börjar bra. Man märker ganska fort att grafiken är väldigt snygg och välpolerad. Rösterna är dock lite tvivelaktiga.

Själva gameplay biten är till en början underhållande men hinner under demots gång bli för repetitiv. Och ändå är demot inte längre än 20-30min långt!

Det roligaste med demot var att använda The Force för att kasta runt fiender. Annars kändes det bara som ett enformigt och ganska tråkigt hack n slash... Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Powered by Blogger