27 jan. 2011

Bulletstorm intryck!

Igår satt jag mig framför min PS3 och stirrade på den tomma tv skärmen. Jag har för tillfället inte mycket att spela på min maskin så jag loggade in mig på PSN för att leta efter något jag kunde döda lite tid på.

Väl inne i den digitala affären upptäckte jag att det släpps ett demo på Bulletstorm. Jag har inte hört mycket om spelet men ett gratis demo kan man väl testa? Efter 15min var demo't mitt.

Bulletstorm är ganska blodigt. Men det kanske man kunde ana när man såg titeln.
Det går fort. Fiender närmar sig med högljuda vrål och jag skjuter ner dom en efter en. I Bulletstorm är det en sak som gäller. ACTION! Med min fiffiga special arm som kan slänga runt fiender och på så sätt får dom att flyga i slow-motion plockar jag ut dom stilfullt och får poäng därefter. Man kan även sparka fienderna och på så sätt få dom att flyga stillsamt genom luften.

Demo't var ganska kort men fortfarande ganska givande. Kanske inget spel jag själv ska köpa men jag ser absolut charmen i det.
Ifall ett galet action spel med slow-motion och ett intensivt poäng system låter lockande kanske Bulletstorm är något för dig. Testa demo't!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Powered by Blogger