22 apr. 2011

Spel att se fram emot

Glad Påsk

Får ursäkta för att vi inte har uppdaterat bloggen på den senaste tiden, men vi har haft fullt upp som det är och haft väldigt lite firtid på sistone!
Men här kommer ett, kanske inte så påskigt, blogginlägg om spelreleaser som jag personligen ser fram emot den närmaste månaden.

Först upp:
Fable 3, som nu till dagarna kommer till PC:n, vilket värmer mitt gamla RPG-hjärta.

Det är ju faktiskt riktigt illa att jag inte ens har provat på spelet till 360:n än, men snål som jag är väntar jag tills dess att priset har sjunkit en aning. Kanske inte helt rätt inställning till ett lir, men vad ska man göra som fattig studerande?

För det andra:
Brink - Ett Team Fortress 2-liknande spel som ser riktigt skoj ut.

Multiplayer är dock inte min allra starkaste sida, och inte heller det jag själv tycker är det bästa i ett spel, men då och då släpps det multiplayer-spel som får mig att bli riktigt spelsugen. Ett sådant exempel är Brink, som med sitt relativt unika klassupplägg verkar bli grymt!

Sist, men inte minst:
Rockstars senaste mästerverk La Noire.

Det mesta som kommer från Rockstar är mer eller mindre ett mästerverk för sig, men på sikt skiljer sig inte spelen så jättemycket ifrån varandra. La Noire är kanske det spelet jag ser allra mest fram emot av de tre nämnda i detta inlägget.

Tills nästa gång!
Spela lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Powered by Blogger